İade Sözleşmesi

www.githayoga.com.tr adresinden yapılan satışlar Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği ve internet sitemizde yer alan Mesafeli Satış Sözleşmesi hüküm ve koşullarına tabiidir.

İade edeceğiniz ürünlerin aşağıdaki şartlara uygun olması işlemlerin hızlı bir şekilde tamamlanmasını sağlayacaktır:

  • İade edeceğiniz ürüne ilişkin web sayfamızda yer alan iletişim bilgileri doğrultusunda bizimle irtibata geçmeniz ve bildirimde bulunmanız gerekmektedir. İade bildiriminde bulunulmadan gönderilecek ürünler müşteriye geri gönderilecektir.
  • Ürünlerin kutusu üzerindeki, ithalatçı veya üretici firma tarafından yapıştırılmış olan etiketlerin yırtılması, vakumlu veya jelatinli ambalajın açılması durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir.
  • İadenin, satın alınan ürünün ambalajı açılmadan, tahrip edilmeden, bozulmadan ve ürün kullanılmadan teslim tarihinden itibaren ondört (14) günlük süre içinde gerçekleştirilmesi gereklidir. Ürünler, orijinal ambalajlarından çıkarılarak kullanıldıktan iade talebi kabul edilmemektedir.

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun’un 4. maddesi uyarınca, “Tanıtım ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan niteliklerine aykırı olan ya da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Müşteri, malın teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme, bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarından birine sahiptir”.

Ayıplı mal bildiriminde bulunarak yukarıda belirtilen haklardan faydalanmak için;

  • Ürünün özellikleri, tanıtımında belirtilen özelliklerden farklıysa ya da, müşterinin üründen beklediği faydayı azaltan eksiklikler varsa, ürün, ayıplı mal sınıfına girer.
  • Müşteri, 30 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunmalıdır.
  • Ayıplı mal bildiriminde, ürünün ithalatçısı düzenlenen bir raporla kullanım hatasının bulunup bulunmadığı belirlenir. Kullanıcı hatasının olduğu tespit edilirse müşteri, haklardan faydalanamaz.

KAPIDA ÖDEME İADE İÇİN

........................Anlaşma kodu ile beraber ürünü ..... Kargo’ya vermenizi rica ederiz. Anlaşma kodunu kargonun üzerine yazmanız gerekmektedir. Kargonun içerisine IBAN numarası, IBAN numarasına ait isim, soyisim ve sipariş numaranızı not olarak yazmalısınız. Kargonuz bize ulaştığında ürününüz incelenerek iadeniz hesabınıza en kısa sürede aktarılır.

KREDİ KARTI İADE İÇİN

........................Anlaşma kodu ile beraber ürünü ..... Kargo’ya vermenizi rica ederiz. Anlaşma kodunu kargonun üzerine yazmanız gerekmektedir. Kargonun içerisine sipariş numarasını ve iade olacağına dair bir not yazmalısınız. Kargonuz bize ulaştığında, ürününüz incelenerek en kısa sürede iadesi yapılır. Kredi kartı ise, bankanızdan kaynaklanan sebepler hariç olmak üzere 7-10 iş günü, banka kartı ise 20 iş günü içerisinde hesabınıza geçiş sağlanır.

DEĞİŞİM İÇİN

........................Anlaşma kodu ile beraber ürünü ..... Kargo’ya vermenizi rica ederiz. Anlaşma kodunu kargonun üzerine, sipariş numaranızı kargonun içerisine not olarak yazmanız gerekmektedir. Değişimi ne şekilde yapmak istiyorsanız kargonun içerisine değişim notu yazarak göndermelisiniz. Kargonuz bize ulaştığında gerekli incelemeler yapılarak en kısa sürede değişiminiz sağlanır.

E-Mail listemize katılın