Yoga Stilleri ve Seviyeleri

Yoga I-II

Yoga I-II

Orta Seviye

Başlangıç derslerine en az 3 ay süre ile devam etmiş katılımcıların artık, orta seviye derslerden önce yavaş yavaş katılmaya başladığı bu geçiş dersileri ile, yoga pratikleri derinleşmeye ve ayrıntılanmaya başlar. Bu sınıflarda yoga pozları ile olan ilişkimiz güçlenir, bilgimiz artar; seanslarda zihin ve beden bağlantımızı dengeleyen daha hareketli akışlar ve seriler yapılır. 

Yoga II

İleri Seviye

Bu üst seviyeye katılacak öğrencilerden yoga deneyimi ve bilgisi aranır. Pozlar, nefes ve hiza gibi kavramlar baştan anlatılmaz, yoga serilerinde güvenli ve rahat akmanız beklenir. Power Vinyasa, Ashtanga gibi güç, esneklik ve poz bilgisi gerektiren seanslar Temel 2 dersleridir. 

Yoga II
Vinyasa Yoga

Vinyasa Yoga

Başlangıç Seviyesi

Vinyasa, akıcı ve eğlenceli bir hareket serisinin nefes ile koordineli bir biçimde uygulanmasıdır. Vinyasa akışı kişinin kendi bedenine özgü hiza prensiplerine odaklı ve bedende nefesin rahat hareketini destekleyecek bir yönlendirme ile sanki dans eder gibi akan yoga pozlarından oluşur.

Nefes ve hareketin koordine edilmeye başlamasıyla dersler enerjik bir bedeni ve zihni dönüştürme çalışmasına dönüşür. Pozlar arasında zarafetle ve sürekli akma hali zihni ana davet eder, eklemleri zorlamadan açar ve tüm bedeni çalıştırır. Vinyasa akış seanslarına girebilmek için belli bir süre Temel Yoga sınıflarına girilmiş olması tavsiye edilir.

Vinyasa Yoga I-II

Orta Seviye

Vinyasa/Yoga 1 seanslarına 3 ay düzenli devam edenlerin artık yavaş yavaş katılabilecekleri, orta seviye bir pratiğe bedeni hazırlayan seanslardır. Pozlar arasında zarafetle ve sürekli akma hali zihni ana davet eder, eklemleri zorlamadan açar ve tüm bedeni çalıştırır. Nefes, haretek ve zihnin bütünlüğünü vurgular. Kasları güçlendirir. 

Vinyasa Yoga I-II
Vinyasa Yoga II

Vinyasa Yoga II

İleri Seviye

Yoga/Vinyasa 1 ve Yoga/Vinyasa 1-2 seanslarına 6 ay boyunca düzenli olarak katılan katılımcıların, artık pratiklerini biraz daha geliştirmek ve derinleştirmek için katılabilecekleri, orta seviye sınıflardır. Bu seanslarda, pozlar detaylı olarak anlatılmaz, artık daha ileri pozlar denenmeye ve daha akışta bir ders yapılmaya başlanır. Vinyasa, hareketin, nefesin ve zihnin bütünlüğünü içeren, nefes ile sanki dans edercesine pozlar arasında akılan bir stildir. Daha çok kardiyovasküler sistemi uyaran, kasları ve bedeni güçlendiren seanslardır.  

Ashtanga

Orta Seviye

Ashtanga Yoga, Sri K. Pattabi Jois (1915-2009) tarafından modern dünyaya aktarılan bir yoga sistemidir. Bu Yoga metodu, nefesin ilerleyici bir dizi postürle senkronize edilmesinden, yoğun bir vücut ısısı ve bol terleme üreten, kasları ve organları arındıran ve bedende detoks etkisi yaratan bir süreçtir.

Ashtanga
Kundalini Yoga & Meditasyon

Kundalini Yoga & Meditasyon

Başlangıç Seviyesi

Kundalini günümüz yoga tarzları içinde en eski olanıdır. Tantrik Yoga geleneğine dayanır ve bu yogadan Upanishadlar'da da bahsedilir. Batı dünyasına ise Kundalini yoga ile ilk defa 1969’da Yogi Bhajan ile geldi ve sonra hızlı bir şekilde yayıldı. Kundalini, nefes teknikleri, hareket serileri ve beden üzerindeki ana enerji kanalları üzerinde çalışmaya odaklanılır.

Pranayama / Nefes Çalışmaları

Başlangıç Seviyesi

"Prana", hayat enerjisi anlamına gelir ve her yerde vardır. "Ayama" ise uzatmak anlamına gelir. Patanjali’nin 8 basamaklı Astanga Yoga’sının basamaklarından biri pranayamadır.

Pranayama / Nefes Çalışmaları
Mat Pilates

Mat Pilates

Başlangıç Seviyesi

Mat Pilates, matın üzerinde, kendi vücut ağırlığımızla yaptığımız ve bölge bölge kasları çalıştırarak, ayakta ve yerde yapılan seri hareketler bütünüdür. Mat pilates ile, kas dokusunu güçlendirirken aynı zamanda vücut dayanıklılığını, kemik yoğunluğunu ve eklemlerin hareket kabiliyetini de artırır.

Hatha Yoga I

Başlangıç Seviyesi

Yoganın ABC'sini öğrendiğiniz bu dersler, nefes, hiza, hareket ve poz gibi temel bilgileri kapsar. Temel derslerde hangi yoga türüne ihtiyaç duyduğunuz ortaya çıkar, sizi ve bedeninizi tanımaya başlayan hocanız pozlarla ve yogayla ilgili sorularınızı cevaplar.

Hatha Yoga I
Hatha Yoga II

Hatha Yoga II

İleri Seviye

Bu üst seviyeye katılacak öğrencilerden yoga deneyimi ve bilgisi aranır. Pozlar, nefes ve hiza gibi kavramlar baştan anlatılmaz, yoga serilerinde güvenli ve rahat akmanız beklenir. Power Vinyasa, Ashtanga gibi güç, esneklik ve poz bilgisi gerektiren dersler Temel 2 dersleridir. 

Yoga I

Başlangıç Seviyesi

Yoganın ABC'sini öğrendiğiniz bu seanslar, nefes, hiza, hareket ve poz gibi temel bilgileri kapsar.Temel seanslarda hangi yoga türüne ihtiyaç duyduğunuz ortaya çıkar, sizi ve bedeninizi tanımaya başlayan hocanız pozlarla ve yogayla ilgili sorularınızı cevaplar.

Yoga I
Yin & Yang Yoga

Yin & Yang Yoga

Her Seviye

Yin ve Hatha Yoga pozlarından oluşan bu derste, sinir sistemi ve bağ dokular rahatlarken, kas, kemik ve eklem sistemi de güçlenir. Dersler bazen Yin Yoga pozlarıyla başlar ve Yang pozlar ile biter. Bazen de aktif ve Yang pozlar ile başlar, Yin serilemeler ile son bulur.

Yin Yoga

Her Seviye

Yin Yoga, genelde yerde ve pasif kaslar ile yapılan yumuşak bir çalışmadır. Her poz yaklaşık 3 ila 5 dakika arasında tutulur. Özellikle kalça, uyluk, leğen kemiği ve alt omurga bölgelerindeki bağ dokusuna odaklanmaktadır.

Yin Yoga
Restoratif Yoga

Restoratif Yoga

Her Seviye

Yoğun olarak gevşeme çalışması içeren, rahatlatıcı ve meditatif bir yoga türüdür. Diğer aktif yoga uygulamalarına da destek olur. Bu yoga türünde birçok yoga malzemesi kullanılır: bloklar, battaniyeler, kemerler, minderler ve göz yastıkları ile sertleşen beden nazikçe açılır, esner ve stresten aşırı uyarılan sinir sistemi dinlendirilir.

Meditasyon & Mindfulness

Başlangıç Seviyesi

Niyet ya da hedef içermeyen, herhangi bir hale ulaşmaya çalışmayan, meditasyonun en yalın ve bir o kadar da faydalı bir tarzı olan Farkındalık Meditasyonu (mindfulness meditation) dersleridir.

Meditasyon & Mindfulness
Yoga Terapi

Yoga Terapi

Her Seviye

Yoga terapi, zihinsel ve fiziksel sağlığı iyileştirmek için yoga duruşları, nefes egzersizleri, meditasyon ve özelleştirilmiş hareketleri kullanan bir terapi türüdür. Yoga terapisinin bütünsel odak noktası zihin, beden ve ruhun bütünleşmesini teşvik etmektir. Modern yoga terapi, hem fizik tedavi hem de psikoterapiden unsurlar içeren çok çeşitli terapötik modaliteleri kapsar. 

AcroYoga'ya Giriş

Başlangıç Seviyesi

Acro yoga 2004 yılında eğlence ve kuvvet arttırmak için Jason Nemer ile Jenny Sauer-Klein tarafından yaratılmıştır. Yunanca “kaldırılmış, yüksekte” anlamına gelen “acro” ile sanskritçede “katılmak, birleşmek” anlamına gelen kelimelerinden oluşmuştur. Çift olarak uygulanan, eğlenceli bir stildir.

AcroYoga'ya Giriş
AcroYoga Jam

AcroYoga Jam

Başlangıç Seviyesi

Acro yoga 2004 yılında eğlence ve kuvvet arttırmak için Jason Nemer ile Jenny Sauer-Klein tarafından yaratılmıştır. Yunanca “kaldırılmış, yüksekte” anlamına gelen “acro” ile sanskritçede “katılmak, birleşmek” anlamına gelen kelimelerinden oluşmuştur. Çift olarak uygulanan, eğlenceli bir stildir.

Hamile Yogası / PreNatal Yoga

Başlangıç Seviyesi

Hamile yogası, hamileliğin 3 trimesteri (3’er aylık dönemler) için ayrı ayrı hazırlanmış programlar şeklinde uygulanır. Düzenli yoga yaparak daha rahat bir hamilelik dönemi geçirebilirsiniz.Temel yoga duruşları ve nefes çalışmaları sayesinde bulantı, bel ağrısı, kramp gibi şikayetlerinizde azalma olur. Meditasyonun kanıtlanmış etkisi ile mental çalkantılarınız hafifler. Hamilelik yogası daha kolay bir doğum için bedeni hazırlar, doğum yolculuğunuzda kendiniz ve bebeğiniz ile iletişimde kalmanızı sağlar.

Hamile Yogası / PreNatal Yoga
Çocuk Yogası / Kids Yoga

Çocuk Yogası / Kids Yoga

Başlangıç Seviyesi

Çocuklar, 4 yaşından itibaren yoga yapmaya başlayabilirler. Seanslar hem yoga bilgisi hem de eğlenceli oyunlar içermektedir.

Üniversiteli Yoga

Başlangıç Seviyesi

Yoganın ABC'sini öğrendiğiniz bu seanslar, nefes, hiza, hareket ve poz gibi temel bilgileri kapsar. Üniversiteli öğrencilere özel 3 Seans sadece 30 TL! Bu paket ile yalnızca Pazartesi & Perşembe Günleri 17:00-18:00 arası 'Üniversiteli Yoga' seanslarına katılım gösterebilirsiniz. Paketten yararlanabilmek için ilk ziyaretinizde öğrenci kartınız ile stüdyoya gelmeniz gerekmektedir. Paketin içindeki 3 seans hakkınız 1 ay içinde kullanılmalıdır. 1 ay içerisinde kullanılmayan haklar kaybedilecektir. Ücretin geri iadesi yoktur.

Üniversiteli Yoga
E-Mail listemize katılın